x_辰

we won't keep silent
About a Girl - Nirvana

存档灵魂:

About a Girl
关 乎 一 个 女 孩


【歌词】


I need an easy friend,
I do… with an ear to lend.
I do… think you fit this shoe,
I do… but you have a clue.
我需要一个轻松的朋友,
我确实……愿意洗耳倾听
我确实……认为你最合适
我确实……给了你些暗示。

I'll take advantage while you hang me outto dry
But I can`t see you every night (for) free.
I do.
我想有所表现,你却把我晾晒一边
每个想你的夜,我却见不到你
确实如此。

I'm standing in your line,
I do… hope you have the time.
I do… pick a number to,
I do… keep a date with you.
我愿意听候你的调遣
我确实……希望你有时间
我确实……也选定了日期
我确实……想和你去约会。

I'll take advantage while you hang me outto dry
But I can't see yoou every night (for) free.
我想有所表现,你却把我晾晒一边
每个想你的夜,我却见不到你。

I need an easy friend,
I do…with an ear to lend.
I do… think you fit this shoe,
I do… but you have a clue.
我需要一个惬意的朋友
我确实……愿意洗耳倾听
我确实……认为你最合适
我确实……给了你些暗示。

I'll take advantage while you hang me outto dry
But I can't see you every night
No I can't see you every night
For free
I do (x4 times)
我确实想有所表现,你却把我晾晒一边
但是每个夜晚我却见不到你
是的,在每个想你的夜
我想你却见不到你
确实如此。


评论

热度(10)